naar school

Inschrijvingen

Wenst u graag een rondleiding en of een inschrijving in onze school? Maak uw afspraak  op het nummer 055/42.22.29 of via mail naar directeur@schooldekei.be

Wenst u uw kind in te schrijven voor de kleuterschool, dan kan u vrijblijvend langskomen voor een rondleiding en kan u uw kind ten allen tijde inschrijven.

Wenst u uw kind in te schrijven in de lagere school, dan dient gekeken te worden naar de capaciteit. In de lagere school bieden wij per leerjaar 44 plaatsen. Broers en zussen en kinderen van personeelsleden hebben voorrang bij inschrijving en kunnen zich bij de school melden tussen 1 februari 2024 en 29 februari 2024. Meer informatie over het aanmelden in de lagere school vindt u onder het luikje schoolcapaciteit.

Instapdata

Vanaf de leeftijd van 2 jaar en 6 maanden mogen kleuters naar school. Dit kan echter alleen op één van onderstaande instapdata. Is uw kind al drie jaar of ouder, dan hoeft u geen rekening te houden met de instapdata.

Welkom aan de nieuwe instappers in de peuterklas

Op een vrijdag kort voor het instapmoment is er telkens een opendeurdag in de peuterklas. Dan nodigen we de kinderen uit met hun ouders die het volgend moment instappen en zijn ze van harte welkom in de peuterklas van juf Els. Vanaf 13u30  ontvangen we u voor een eerste kennismaking rond de werking van onze school. Daarna brengen we een bezoek aan de kleuterschool en ten slotte aan de peuterklas van juf Els. We trachten het bezoek af te ronden omstreeks 14u30. De uitnodiging ontvangt u via mail.

U krijgt informatie en documenten zodat uw kind vlot kan starten tijdens zijn/haar instapmoment.

Kan u niet aanwezig zijn? Geen probleem! Een bezoek aan de school kan ook na afspraak.